Ogłoszenie numer: 562134, z dnia 2014-12-09
Klient portalu Praca.pl
Firma działająca w obszarze usług dla sektora finansowego poszukuje osób na stanowisko:
Call Center Manager
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: CCm
Opis stanowiska
- Codzienne zarządzanie oddziałem Call Center,
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych budżetów i celów,
- Nadzorowanie pracy podległych zespołów,
- Aktywne wspieranie kierowników liniowych w celu podnoszenia jakości oraz efektywności pracy oddziału,
- Operacyjny kontakt z klientem zlecającym kampanie,
- Tworzenie raportów, zestawień, analiz.
Wymagania
- Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem w Call Center,
- Solidne doświadczenie poparte sukcesami w prowadzaniu kampanii sprzedażowych,
- Doświadczenie w projektach finansowych będzie dodatkowym atutem,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Rzetelność, zaangażowanie, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji w warunkach stresowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.