Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    1 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
  • Opiekun relacji z klientem

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów. Tworzenie pozytywnego doświadczenia klientów, Edukowanie klientów na temat bankowości cyfrowej, Instruktaż bankowości internetowej i mobilnej, Pomaganie w organizacji wydarzeń, Prezentacja produktów bankowych.
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Opiekun relacji z klientem

    Santander Bank Polska S.A.   Warszawa, Śródmieście, ul. Złota 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    MOC naszej pracy: zarządzanie ruchem Klientów w Work Cafe; zapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń w korzystaniu z formatu Work Cafe; edukacja Klienta z kanałów zdalnych; współpraca przy organizacji eventów w Work Cafe; prezentowanie produktów i usług bankowych przy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Doradca Serwisu Mechanicznego

    Ursyn Car   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 242 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Główne zadania: Przyjmowanie pojazdów do serwisu; Sporządzanie i realizacja zleceń; Przeprowadzanie kontroli zgodności napraw ze zleceniem; Przekazanie pojazdu klientowi po zakończonej naprawie; Dbanie o wizerunek serwisu i firmy Ursyn Car; Praca z kartotekami klientów w programie;...
  • Doradca Serwisu Mechanicznego

    Ursyn Car   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 242 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Główne zadania: Przyjmowanie pojazdów do serwisu; Sporządzanie i realizacja zleceń; Przeprowadzanie kontroli zgodności napraw ze zleceniem; Przekazanie pojazdu klientowi po zakończonej naprawie; Dbanie o wizerunek serwisu i firmy Ursyn Car; Praca z kartotekami klientów w programie;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 72    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Opiekun Klienta Warszawa
Customer Advocate Representative

Customer Advocate Representative

Citi Handlowy
Warszawa
praca stacjonarna
2238 dni temu

Ogłoszenie numer: 1916873, from 2018-03-03

Fixed-term contract

Customer Advocate Representative

Location: Warszawa

Reference No.: 18004275

 

Job description

As part of the Customer Experience Team, one of the key role is to offer to the customer an opportunity to contact reliable bank representative who aims at solving complicated, non-standard issues in highly personalized way. This person also drives strategic plan in regards to SLA's, servicing standards and key processes. This is also a responsibility of being customer service role model for consistent, distinctive and remarkable brand voice where simplicity is key.

 

Key responsibilities:

  • Establish and communicate best-in-class priority process to manage collaboratively with key partners from other;
  • Create the reporting routine for the Leadership Team, presenting the progress;
  • Own the query on behalf of the customer, analyze and report the root causes and assure fast and effective solutions;
  • implement measures on clarity and relevance of all instructions sent to Customers
  • Create strategic plan to support goals & KPI’s established for the area of managing complaints and queries coming from the Customers via different channels
  • Act as an advocate for the brand, product, offers and innovations
  • use your knowledge to address customer needs actively contributing to increase sales
  • What will you get in return:
  • Cooperation with a high quality team in a challenging area of the financial industry with one of the world's leading companies
  • Exposure on multinational project oriented regional teams
  • Extended business understanding and commercial awareness
  • Competitive compensation package and excellent benefits

Requirements

  • Strong problem solving orientation and focus
  • Strong hands-on experience with customer relationship management and operational processes
  • Working knowledge of customer service
  • Proven experience within communication/PR area
  • University degree
  • Good knowledge of regulations around the position
  • Very good command of English
  • Excellent working knowledge of PowerPoint and Excel

We offer

  • Cooperation with a high quality team in a challenging area of the financial industry with one of the world's leading companies
  • Exposure on multinational project oriented regional teams
  • Extended business understanding and commercial awareness
  • Competitive compensation package and excellent benefits 
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    1 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
  • Opiekun relacji z klientem

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów. Tworzenie pozytywnego doświadczenia klientów, Edukowanie klientów na temat bankowości cyfrowej, Instruktaż bankowości internetowej i mobilnej, Pomaganie w organizacji wydarzeń, Prezentacja produktów bankowych.
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Opiekun relacji z klientem

    Santander Bank Polska S.A.   Warszawa, Śródmieście, ul. Złota 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    MOC naszej pracy: zarządzanie ruchem Klientów w Work Cafe; zapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń w korzystaniu z formatu Work Cafe; edukacja Klienta z kanałów zdalnych; współpraca przy organizacji eventów w Work Cafe; prezentowanie produktów i usług bankowych przy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
  • Specjalista / Specalistka ds. Obsługi Klienta

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Poloneza 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
  • Doradca Serwisu Mechanicznego

    Ursyn Car   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 242 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Główne zadania: Przyjmowanie pojazdów do serwisu; Sporządzanie i realizacja zleceń; Przeprowadzanie kontroli zgodności napraw ze zleceniem; Przekazanie pojazdu klientowi po zakończonej naprawie; Dbanie o wizerunek serwisu i firmy Ursyn Car; Praca z kartotekami klientów w programie;...
  • Doradca Serwisu Mechanicznego

    Ursyn Car   Warszawa, Ursynów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 242 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Główne zadania: Przyjmowanie pojazdów do serwisu; Sporządzanie i realizacja zleceń; Przeprowadzanie kontroli zgodności napraw ze zleceniem; Przekazanie pojazdu klientowi po zakończonej naprawie; Dbanie o wizerunek serwisu i firmy Ursyn Car; Praca z kartotekami klientów w programie;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 72    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...