W związku z dynamicznym wzrostem sprzedaży i rozwojem firmy, budowany jest aktualnie nowy zespół ds. wsparcia procesu sprzedaży dla klienta biznesowego. Jako członek tego zespołu będziesz odpowiadał za reprezentowanie firmy w kontakcie z naszymi klientami, koordynowanie przepływu informacji pomiędzy laboratoriami a klientami we Francji.
- Rejestracja i procesowanie zapytań klientów
- Mailowy i telefoniczny kontakt z klientem
- Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy laboratoriami a klientem
- Przygotowywanie i procesowanie fakturowania
- Odpowiedzialność za kontrolę wpływu środków za usługi
- Utrzymywanie i odświeżanie bazy danych klientów, zarządzanie danymi w systemie
- Monitorowanie prawidłowego przebiegu transakcji w ramach procesów w firmie
- Przygotowywanie raportów
- Wyższe wykształcenie
- Płynna znajomość j. francuskiego i dobra znajomość j. angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta jako atut
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
- Osiagalność w pełnym wymiarze czasu pracy
Poznaj
Eurofins GSC Poland sp. z o.o.
Eurofins jest światowym liderem w dziedzinie badań nad żywnością, środowiskiem i farmaceutykami. Ponadto, jest jedną z kluczowych firm wchodzących na rynek specjalistycznych badań diagnostycznych w Europie i USA. Firma działa w 50 krajach, posiadając ponad 900 laboratoriów na świecie i zatrudniając 55 000 pracowników łącznie we wszystkich lokalizacjach.
Podstawą naszej działalności są laboratoria, w których przeprowadzane są analizy w obszarze rolnictwa, produkcji, przetwórstwa żywności, ochrony środowiska oraz w sektorach powiązanych. Oferujemy także szeroką gamę usług analitycznych dla wielu branż usługowych i przemysłu.
W 2016 roku, w Katowicach utworzone zostało Group Service Center na poziomie którego ustalane są strategia, wizja i misja organizacji. W ramach naszej organizacji powstają zespoły z obszaru księgowości, globalnych zakupów strategicznych, grupowego raportowania i kontrolingu, analizy danych, rekrutacji i IT.