Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w okolicach Szczecina, poszukujemy kandydata na stanowisko
Dyrektor ds. zakupów
Miejsce pracy: okolice Szczecina
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Tworzenie, wdrożenie i przestrzeganie polityki zakupowej
- Zapewnienie wiarygodnych dostawców pod kątem jakości, ciągłości i terminowości dostaw po optymalnej cenie
- Ustalanie i zawieranie umów dotyczących warunków zakupu i dostaw
- Optymalizacja zasad prognozowania zapotrzebowania oraz poziomu zapasów
- Wdrażanie nowych dostawców/komponentów
- Przygotowanie i realizacja planów oszczędnościowych
- Budżetowanie kosztów zakupów
- Zarządzanie działem zakupów
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale logistyki lub zakupów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Przedsiębiorczość oraz kreowanie optymalnych rozwiązań
- Analityczne podejście do rozwiązywania powierzonych zadań
- Wysokie zdolności negocjacyjne, komunikacyjne, interpersonalne
- Znajomość środowiska Windows, MS Office, Systemy ERP
- Dyspozycyjność
- Prawo jazdy kat. B