Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

EMEA Transition Manager

Experis It – Warszawa
opolskie
praca stacjonarna
3506 dni temu

Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


EMEA Transition Manager
Nr Ref.: 776527/PAPE

Zadania:
  • Responsible for all aspects of the EMEA Transition Services
    • Provides EMEA based Site Services and Service Desk transition leadership
    • Closely coordinates with Global Transition Director and Customer sites services leaders to ensure consistency of transition approachand timing across the program
    • Resolves escalated issues utilizing transition governancemodel
    • Ensure that Site Services and Service Desk transition is executed on time, with a high degree of quality and according to the approved approach
    • Leads the EMEA Site Services team in executing the detailed transition plan on a daily basis based upon the Transition Approach, achieving each transition milestone within the detailed transition schedule
    • Conducts required daily and weekly transition status meetings
    • Executes formal transition closure process, including acceptance sign-offs, satisfaction surveys and lessons learned feedback sessions
    • Possesses a strongunderstanding of Global Service Desk and Desktop Support Technologies and Operational Models
    • Working knowledge of pharmaceutical, medical device and diagnostics, consumer health products andbiologics industries

     

Wymagania:
  • 7+ Years of Transition Experience with a leading IT Outsourcing Provider
  • Strong Understanding of IT Outsourcing Transition Management Processes and Methodologies
  • Successful Leadershipand Completion of EMEA-based Site Services (Service Desk and Desktop Support) Transitions
  • 5 Years of ServiceDesk and Desktop Support operational and/or operational management experience.
  • Excellent Written and Verbal Communication Skills interacting with C-Level Customer personnel
  • Ability to extensively travel regionally as required
  • PMP Certification is a plus.
  • Fluent English (fluent Russian is a plus)
Oferujemy:
  • Longterm contract with Global Company
  • International work environment
  • Individual career path and trainings
  • Competitive salary
  • Excellent working atmosphere in a very dynamic and professional environment

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.