Chcesz rozwijać swoją pasję i umiejętności? Lubisz podejmować codziennie nowe wyzwania? Uważasz, że sprawdziłbyś się w grupie energicznych, młodych ludzi, którzy chętnie realizują swoje zainteresowania, ze swych działań czerpią przyjemność, a dodatkowo dostają za to pieniądze? Jeśli tak, to idealnie pasujesz do naszej ekipy!
X-KOM.PL to jedna z najprężniej działających firm w polskiej branży elektronicznej i lider sprzedaży internetowej. Dzięki zaangażowaniu kilkuset młodych pracowników nasza działalność powiększa swój zasięg i obecnie posiadamy już 20 salonów stacjonarnych na terenie całego kraju. Jesteśmy także największym sprzedawcą w serwisie Allegro.pl, a dzięki wsparciu naszych Klientów zajęliśmy pierwsze miejscu w rankingu Zaufane Opinie 2012, przygotowanym przez Ceneo.pl. Ponieważ zakres naszych działań jest z każdym tygodniem coraz większy, wciąż rozszerzamy swój zespół. Niewykluczone, że w tym momencie potrzebujemy właśnie kogoś takiego, jak Ty.
Aktualnie w związku z bardzo szybkim rozwojem Naszej firmy poszukujemy osób na atrakcyjne stanowisko:
Miejsce pracy: Częstochowa
Region: śląskie
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- nadzór nad kwestiami finansowo-księgowymi oraz obszarem kadr i płac,
- nadzór nad zgodnością procedur finansowych z przepisami prawnymi i podatkowymi,
- współpracę z instytucjami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi działami Spółki,
- planowanie, nadzorowanie i kontrolę w zespole działu księgowości,
- stałe monitorowanie oraz dostosowywanie działań do zmian w przepisach prawa podatkowego, prawa pracy,
- optymalizację procesów księgowych.
- wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia/rachunkowość/finanse),
- uprawnienia w pracy na stanowisku Głównego Księgowego/Księgowej/Certyfikat Dyplomowanego Księgowego (kurs III stopnia),
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego,
- doskonała znajomość przepisów księgowych, Ustawy o Rachunkowości oraz zagadnień z zakresu prawa podatkowego,
- doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości osób fizycznych oraz spółek osobowych i spółek prawa handlowego,
- znajomość zagadnień z zakresu rozliczeń posprzedażowych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- obszerna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów prawa podatkowego,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze księgowej handlu detalicznego,
- mile widziana znajomość standardów raportowania korporacyjnego,
- umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- zdolności interpersonalne,
- zaangażowanie w powierzone zadania.
- pracę w siedzibie firmy, w Częstochowie,
- pracę w młodym zespole, w sympatycznej atmosferze, w rozwijającej się firmie,
- pracę w firmie o ogólnopolskim zasięgu,
- pracę pod kierunkiem kompetentnego przełożonego,
- możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażania kreatywnych rozwiązań,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- umowę o pracę,
- miejsce pracy w centrum miasta (10 minut od Dworca PKP i PKS).