- Ogłoszenie nr: 180648
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 maja 2016 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzychodzie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny księgowy
- do spraw Główny Księgowy
- w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Międzychodzie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 64-400 Międzychód, ul. Strzelecka 12
Miejsce wykonywania pracy:
- Międzychód
- ul. Strzelecka 12, 64-400 Międzychód
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości i rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
- prowadzenie gospodarki finansowej, w tym sporządzanie planów finansowych oraz niezbędnych zmian w tym zakresie
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej z wykonania planów oraz analiz dot. realizacji wydatków budżetowych
- sporządzanie rocznego bilansu i opracowywanie projektu budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu
- sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa związana głównie z wykonywaniem czynności w pozycji siedzącej przy biurku i komputerze, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, samodzielny gabinet, praca przy oświetleniu sztucznym, umiejetność prowadzenia samochodu.
Budynek jednopiętrowy, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Biura i gabinet zlokalizowany na parterze budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne zgodne z art. 54 ust.2 pkt. 5 ustawy o finansach publicznych
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości w jednostkach sektora finans publicznych w przypadku wykształcenia średniego.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości w jednostkach sektora finansów publicznych w przypadku posiadania wykształcenie wyższego
- znajomość ustawy o finansach publicznych.
- znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych.
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych
- znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
- znajomość przepisów z zkresu podatków i ubezpieczeń społecznych.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- niekaralność przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- prawo jazdy kategorii B
- rzetelność i odpowiedzialność
- umiejętność obsługi oprogramowania Symfonia.
- umiejętność obsługi programu Płatnik.
- umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR.
- Umiejętność pracy w środowiskach MS Office
- praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów