- Ogłoszenie nr: 165964
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 stycznia 2015 r.
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista do spraw legislacji
- w Wydziale Legislacji w Departamencie Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Zdrowia,
ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów aktów normatywnych opracowywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa Zdrowia,
- opiniowanie projektów aktów normatywnych innych ministrów, w tym umów międzynarodowych, po zasięgnięciu opinii komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia, właściwych ze względu na przedmiot opiniowanego projektu aktu prawnego oraz udział w konferencjach i posiedzeniach, na których akty te są rozpatrywane,
- przygotowywanie opinii prawnych w zakresie interpretacji przepisów obowiązujących aktów prawnych, w tym z działu „zdrowie.”
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się po budynku; praca wiąże się z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz dyspozycyjnością;
urząd mieści się w budynku zabytkowym, posiada windę; budynek jest częsciowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; pokój znajduje się na II piętrze; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ukończona aplikacja legislacyjna albo podyplomowe studium zagadnień legislacyjnych,
- znajomość zasad techniki prawodawczej i Regulaminu pracy Rady Ministrów,
- znajomość problematyki związanej z ochroną zdrowia, w szczególności w zakresie informatyzacji w ochronie zdrowia, organizacji ochrony zdrowia, ubezpieczenia zdrowotnego oraz zdrowia publicznego.
- umiejętność argumentowania.
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- umiejętność obsługi komputera, w tym program Lex,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów