- Ogłoszenie nr: 154403
- Data ukazania się ogłoszenia: 12 września 2013 r.
Kuratorium Oświaty w Poznaniu
- Wielkopolski Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw kontroli zarządczej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.25
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem funkcjonowania kontroli zarządczej zgodnie z ustawą o finansach publicznych, w szczególności:
- opracowywanie, aktualizacja dokumentacji wdrażającej standardy kontroli zarządczej w urzędzie,
- sporządzanie dla kierownika jednostki propozycji planu działalności urzędu z uwzględnieniem propozycji zawartych w planach złożonych przez osoby sprawujące funkcje kierownicze,
- prowadzenie i bieżąca aktualizacja wykazu procedur kontroli zarządczej w urzędzie,
- koordynowanie realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem w urzędzie i dokumentowania procesu zarządzania ryzykiem,
- bieżące monitorowanie skuteczności poszczególnych elementów systemu kontroli zarządczej,
- bieżące informowanie kierownika jednostki o stanie kontroli zarządczej,
- sporządzanie sprawozdawczości oraz oświadczeń o stanie kontroli zarządczej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu,
- wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami,
- praca przy monitorze ekranowym,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
- klatka schodowa o szerokości 160 cm z poręczami,
- korytarz biurowy o szerokości 200 cm,
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm,
- budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie we wdrażaniu kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych,
- znajomość przepisów w zakresie: finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, systemu oświaty,
- obsługa urządzeń biurowych,
- biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office i Lex oraz umiejętność pracy w sieci,
- wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole,
- zdolność analitycznego myślenia oraz interpretacji przepisów,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii lub prawa lub administracji,
- ukończone studia podyplomowe z zakresu kontroli zarządczej lub audytu wewnętrznego,
- co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej,
- umiejętność dokonywania analizy ryzyka różnymi metodami,
- wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania kontroli,
- doświadczenie w zakresie przeprowadzania kontroli jednostek sektora finansów publicznych,
- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów