Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: IB/GN-06/15
- Realizowanie zadań wynikających z obowiązków służby BHP
- organizowanie i prowadzanie szkoleń z zakresu BHP
- analizowanie przyczyn powstawania wypadków przy pracy, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz doradzanie w zakresie działań profilaktycznych i zapobiegania wypadkom przy pracy
- opracowywanie i wdrażanie procedury i instrukcji w zakresie BHP
- przeprowadzanie kontroli, monitorowanie warunków pracy, ocenianie ryzyka zawodowego
- wykształcenie wyższe w zakresie BHP
min. 2 letnie doświadczenie w służbie BHP - operatywność, zaangażowanie, wysokie standardy pracy
- nienaganność dotychczasowej pracy zawodowej
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywny
Uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej, Instruktora Pierwszej Pomocy oraz uprawnienia do prowadzenia szkoleń będą dodatkowym atutem
- zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- ciekawą, samodzielną w działaniach pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet socjalny (m.in. karta rabatowa na zakupy, dofinansowanie do obiadów, ubezpieczenie zdrowotne)