- Ogłoszenie nr: 162673
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 sierpnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Płońsku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Zespole Prezydialnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Płońsku, ul. 1-go Maja 3, 09-100 Płońsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Płońsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kancelaryjno-biurowa Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcy;
- przeprowadzanie postępowań powypadkowych policjantów i pracowników Policji;
- prowadzenie szkoleń z zakresu bhp;
- przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów bhp;
- realizacja zadań z zakresu medycyny pracy;
- udział w rozpatrywaniu roszczeń związanych ze szczególnymi warunkami służby/pracy (komisje w sprawie urlopów dodatkowych);
- udzielanie pracodawcy porad w zakresie eliminowania zagrożeń życia i zdrowia oraz bezpieczeństwa technicznego na stanowiskach służby i pracy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w systemie podstawowym,
- praca biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
- wykonywanie zadań wymagających komunikatywności, samodzielności i kreatywności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- zasadniczym zadaniem realizowanym na stanowisku jest zapewnienie funkcjonowania sekretariatu głównego oraz obsługa jednostki w zakresie zagadnień bhp
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym,
- budynek posiada windę i podjazdy dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi komputera.
- posiadanie wykształcenia min. średnie techniczne bhp,
- posiadanie szkolenia okresowego dla służb bhp,
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych (poświadczenie bezpieczeństwa),
- znajomość przepisów dotyczących tematyki bhp oraz Kodeksu pracy,
- znajomość struktur policyjnych i przepisów resortowych,
- 6 miesięczne doświadczenie w pracy w obszarze zagadnień bhp i pracy biurowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów