Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w Zespole Prezydialnym

Komenda Powiatowa Policji w Płońsku
Płońsk
praca stacjonarna
3511 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162673
  • Data ukazania się ogłoszenia: 28 sierpnia 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Płońsku

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Zespole Prezydialnym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Płońsku, ul. 1-go Maja 3, 09-100 Płońsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Płońsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa kancelaryjno-biurowa Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcy;
  • przeprowadzanie postępowań powypadkowych policjantów i pracowników Policji;
  • prowadzenie szkoleń z zakresu bhp;
  • przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów bhp;
  • realizacja zadań z zakresu medycyny pracy;
  • udział w rozpatrywaniu roszczeń związanych ze szczególnymi warunkami służby/pracy (komisje w sprawie urlopów dodatkowych);
  • udzielanie pracodawcy porad w zakresie eliminowania zagrożeń życia i zdrowia oraz bezpieczeństwa technicznego na stanowiskach służby i pracy.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca w systemie podstawowym,
    - praca biurowa w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
    - wykonywanie zadań wymagających komunikatywności, samodzielności i kreatywności w wykonywaniu powierzonych zadań,
    - zasadniczym zadaniem realizowanym na stanowisku jest zapewnienie funkcjonowania sekretariatu głównego oraz obsługa jednostki w zakresie zagadnień bhp
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - oświetlenie naturalne i sztuczne,
    - praca przy monitorze ekranowym,
    - budynek posiada windę i podjazdy dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • umiejętność interpretacji przepisów,
    • umiejętność szybkiego uczenia się,
    • umiejętność podejmowania decyzji,
    • komunikatywność,
    • umiejętność obsługi komputera.
wymagania dodatkowe
  • posiadanie wykształcenia min. średnie techniczne bhp,
  • posiadanie szkolenia okresowego dla służb bhp,
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych (poświadczenie bezpieczeństwa),
  • znajomość przepisów dotyczących tematyki bhp oraz Kodeksu pracy,
  • znajomość struktur policyjnych i przepisów resortowych,
  • 6 miesięczne doświadczenie w pracy w obszarze zagadnień bhp i pracy biurowej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty