Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 15744
Warunki pracy
• Praca wymagająca bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu, szybkiego przemieszczania się pomiędzy różnymi dziedzinami, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów, zachowania tajemnicy korespondencji, dyskrecji.Wykonywana przy komputerze, wymagająca umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, pocztą elektroniczną.
• Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych. Praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, czasami, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku.
• Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu, brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku biurowo-laboratoryjnego.
Zakres zadań
- Realizacja czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania, segregacji i dystrybucji korespondencji przychodzącej. Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej. Przekazywanie poczty przychodzącej do dekretacji Zachodniopomorskiemu Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii. Dystrybucja korespondencji przychodzącej do poszczególnych komórek organizacyjnych. Zastępstwo w sekretariacie ZWLW w razie potrzeb.
- Prowadzenie zaopatrzenia, magazynu i prawidłowej gospodarki magazynowej.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem.
- Uzgadnianie z pracownikiem zespołu finansowo-księgowego, sald ksiąg inwentarzowych z księgami głównymi w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz umorzenia.
- Przygotowanie środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wyposażenia do inwentaryzacji.
- Analiza i opisywanie faktur i rachunków zakupowych, terminowe, bez zbędnej zwłoki przekazywanie do rozliczenia dokumentów księgowych do zespołu finansowo-księgowego.
- Prowadzenie (kartotek osobowych) ewidencji przydziału odzieży ochronnej i roboczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Realizacja zaopatrzenia odzieży ochronnej i roboczej.
- Prowadzenie rejestru pieczęci Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii.
- Organizacja i obsługa narad i szkoleń.
- Współpraca z pracownikami w zakresie wykonywania innych zadań. Zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
- Sporządzanie sprawozdań okresowych dotyczących zagadnień wchodzących w zakres działania zespołu ds. administracyjnych.
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań dot. czynności kancelaryjnych i/lub prowadzenia magazynu i/lub gospodarowania majątkiem i/lub czynności administracyjno-księgowych,
- umiejętność wykonywania czynności kancelaryjnych i/lub umiejętność prowadzenia magazynu i/lub umiejętność stosowania rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)i i rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa,
- umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax),
- dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji,
- umiejętność organizowania i planowania pracy i pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- zdolność analitycznego myślenia,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie instrukcji kancelaryjnej, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, gospodarki magazynowej, elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD)
- znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, EZD