Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 22766
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego. Praca wymaga sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji ciała. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwość oddelegowania pracownika do wykonywania pracy w innej miejscowości.Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Siedziba Izby Administracji Skarbowej w Lublinie znajduje się na ul. T. Szeligowskiego 24
w Lublinie i jest budynkiem wielokondygnacyjnym wyposażonym w windę. Wejście główne przystosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informującej o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. W budynku funkcjonują toalety (jedna na każde piętro) przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu znajdują się odpowiednio oznakowane miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- • Prowadzenie spraw inwestycyjnych z zakresu budownictwa w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych urzędach w celu zapewnienia właściwej ich realizacji oraz poprawy warunków pracy i funkcjonowania obiektów, w tym:
- analiza i ocena programów inwestycyjnych,współudział w tworzeniu planów rzeczowo – finansowych dotyczących inwestycji,
- współudział w przygotowaniu dokumentacji technicznej dotyczącej spraw inwestycyjnych oraz analiza i weryfikacja dokumentacji sporządzonej przez podmioty zewnętrzne,
- współudział w przygotowaniu od strony merytorycznej dokumentacji przetargowej dotyczącej inwestycji,współudział w nadzorowaniu inwestycji i prowadzeniu rozliczeń rzeczowo – finansowych w tym zakresie.
- • Prowadzenie spraw remontowych z zakresu budownictwa w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych urzędach w celu zapewnienia właściwej ich realizacji oraz poprawy warunków pracy i funkcjonowania obiektów, w tym:
- analiza i ocena potrzeb remontowych, współudział w tworzeniu planów rzeczowo – finansowych dotyczących remontów, współudział w przygotowaniu dokumentacji technicznej dotyczącej spraw remontowych oraz analiza i weryfikacja dokumentacji sporządzonej przez podmioty zewnętrzne,
- współudział w przygotowaniu od strony merytorycznej dokumentacji przetargowej dotyczącej remontów, współudział w nadzorowaniu remontów i prowadzeniu rozliczeń rzeczowo – finansowych w tym zakresie.
- • Prowadzenie spraw eksploatacyjnych w budynkach będących siedzibami jednostek celno – skarbowych województwa lubelskiego w celu zapewnienia właściwego ich funkcjonowania i odpowiednich warunków pracy, w tym:
- spraw związanych z zapewnieniem dostawy mediów, spraw związanych z trwałym zarządem i podatkiem od nieruchomości,bieżącą konserwację substancji lokalowej,
- zapewnienie wymaganych przeglądów obiektów i instalacji wynikających z przepisów prawa,
- utrzymywanie w sprawności instalacji związanych z ochroną osób i mienia oraz bezpieczeństwem pożarowym.
- • Sporządzanie danych do planu rzeczowo – finansowego wydatków budżetowych przeznaczonych na funkcjonowanie izby i urzędów skarbowych województwa lubelskiego oraz dokonywanie wstępnej oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych w zakresie właściwości komórki.
- • Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych w zakresie właściwości komórki. Sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego.
- • Obsługa Systemu Zarządzania Majątkiem Resortu „Machina”.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość przepisów: prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, prawa zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, o gospodarce nieruchomościami,
- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Office oraz umiejętność korzystania z internetu,
- umiejętność pracy w zespole,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania nieruchomościami, realizacji remontów i inwestycji oraz udzielania zamówień publicznych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi,
- przeszkolenie w zakresie administrowania nieruchomością, w zakresie procedury udzielania zamówień publicznych,