Najnowsze oferty pracy

  • Przedstawiciel Handlowy

    Kaaral Polska   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Pracownik do firmy transportowej z językiem hiszpańskim

    KAWCZYŃSKI LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami Budowanie trwałych...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Kujawsko-pomorskie
Installed Base Administrator/ Customer Service Support

Installed Base Administrator/ Customer Service Support

Philips Health Systems
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
2592 dni temu
Installed Base Administrator/ Customer Service Support

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.


Job description

Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English speaker Installed Base Administrators/Customer Service Supports to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering the Installed Base and Contract Management functions.

 

Your responsibilities

Being part of the Customer Service Team your tasks will include:

  • Creating and/or supporting the automated creation of Installed Base records in the Installed Base management system, based upon validated data from the BIUs or from other validated sources.
  • Monitoring automated processes via exception reports to ensure timely and complete creation of Installed Base records.
  • Maintaining existing Installed Base records in accordance with validated change requests.
  • Monitoring the automated Installed Base maintenance processes via exception reports to ensure that changes have been executed completely and accurately.
  • Carry out a regular analysis of data accuracy including providing data for field audits and absorbing the results of field audits back into the maintenance process.
  • At all times, working within the requirements set out in the relevant work instructions, process guidelines and in accordance with Quality and Regulatory policies and procedures.

Your team


Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

 

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

We are looking for

  • Experience and in-depth knowledge of customer service operations including field operations is highly desirable.
  • College diploma
  • Experience working in disciplined regulated industry and in applying automated technology (advantage)
  • Acquiring and maintaining product knowledge is essential.
  • Strong Interpersonal skills required in interactions with internal and external customers.
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment. An ability to prioritize tasks while maintaining a high degree of data entry accuracy is essential.
  • Good organizational skills and aptitude for details.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities while maintaining a high degree of accuracy/attention to detail
  • Minimum of one year of similar work experience.
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Przedstawiciel Handlowy

    Kaaral Polska   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Pracownik do firmy transportowej z językiem hiszpańskim

    KAWCZYŃSKI LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami Budowanie trwałych...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...