Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Inżynier Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- udział w projektach wdrożeniowych dla klientów
- analiza potrzeb klienta
- przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług i aplikacji udostępnianych dla klientów
- druga linia wsparcia dla użytkowników
- debugging i rozwiązywanie incydentów dla zgłoszonych problemów
- współpraca z supportem dostawców rozwiązań
- udział w pracach nad rozwojem platformy
- testowanie nowych wersji platformy
- znajomość niektórych z rozwiązań i technologii Microsoft: Windows Server, AD, IIS, WSUS, DNS, MSSQL
- wiedza w temacie administracji sieciami IP, dobra znajomość zagadnień sieciowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację
- umiejętność pracy w warunkach presji czasowej
- znajomość terminologii/rozwiązań call center i PBX
- znajomość zagadnień dla sieci głosowych (pakietowych i komutowanych)
- znajomość technologii developerskich Microsoft .NET Framework
- dostęp do platformy z dostępem do ponad 3000 szkoleń w tym szkoleń z IT
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz pakietu sportowego
- dofinansowanie do szkoleń i certyfikacji
- udział w systemie poleceń pracowników IT z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi i pieniężnymi
- elastyczne formy zatrudnienia