Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. utrzymania i rozwoju SAP ISU

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Utrzymanie i rozwój systemu SAP ISU Obsługa incydentów oraz zgłoszeń od użytkowników Przeprowadzanie analiz biznesowych oraz wymagań funkcjonalnych dla wdrażanych rozwiązań Uzgadnianie rozwiązań z właścicielami biznesowymi w zakresie zmian funkcjonalności...
  • Specjalista ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wdrażanie i wspieranie kluczowych klientów we wdrożeniach wszystkich komponentów z portfolio Certum (wdrożenia On-Premises i w formule SaaS).
Zobacz więcej ofert pracy

Inżynier Contact Center

Experis
Warszawa
praca stacjonarna
3087 dni temu

Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Inżynier Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
  • udział w projektach wdrożeniowych dla klientów
  • analiza potrzeb klienta
  • przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług i aplikacji udostępnianych dla klientów
  • druga linia wsparcia dla użytkowników
  • debugging i rozwiązywanie incydentów dla zgłoszonych problemów
  • współpraca z supportem dostawców rozwiązań
  • udział w pracach nad rozwojem platformy
  • testowanie nowych wersji platformy
Wymagania:
  • znajomość niektórych z rozwiązań i technologii Microsoft: Windows Server, AD, IIS, WSUS, DNS, MSSQL
  • wiedza w temacie administracji sieciami IP, dobra znajomość zagadnień sieciowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację
  • umiejętność pracy w warunkach presji czasowej
  • znajomość terminologii/rozwiązań call center i PBX
  • znajomość zagadnień dla sieci głosowych (pakietowych i komutowanych)
  • znajomość technologii developerskich Microsoft .NET Framework
Oferujemy:
  • dostęp do platformy z dostępem do ponad 3000 szkoleń w tym szkoleń z IT
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz pakietu sportowego
  • dofinansowanie do szkoleń i certyfikacji
  • udział w systemie poleceń pracowników IT z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi i pieniężnymi
  • elastyczne formy zatrudnienia

 

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. utrzymania i rozwoju SAP ISU

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków Utrzymanie i rozwój systemu SAP ISU Obsługa incydentów oraz zgłoszeń od użytkowników Przeprowadzanie analiz biznesowych oraz wymagań funkcjonalnych dla wdrażanych rozwiązań Uzgadnianie rozwiązań z właścicielami biznesowymi w zakresie zmian funkcjonalności...
  • Specjalista ds. wdrożeń

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: wdrażanie i wspieranie kluczowych klientów we wdrożeniach wszystkich komponentów z portfolio Certum (wdrożenia On-Premises i w formule SaaS).