Ogłoszenie numer: 1793809, z dnia 2017-09-29
Lokum Deweloper Spółka Akcyjna
Inżynier ds. obsługi posprzedażowej klientów
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Utrzymywanie kontaktu i sprawna obsługa klientów w zakresie informowania o postępach prac
- Nadzorowanie prac wykonywanych na rzecz klientów,
- Dbanie o jakość i terminowość wykonania zleconych prac
- Tworzenie harmonogramów rzeczowych
- Współpraca z zespołem działu ds. obsługi posprzedażowej klientów
- Weryfikacja zgłoszeń pod względem technicznym w lokalach klientów
- Zlecanie zadań firmom podwykonawczym oraz kontrola kosztów
- Organizowanie pracy własnej i skuteczna koordynacja realizacji zleconych zadań
- Sporządzanie dokumentacji, zestawień i archiwizacja dokumentów
- Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, kierunek budownictwo, uprawnienia budowlane mile widziane
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, pożądane także doświadczenie w zakresie obsługi klienta
- Zdolność do nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
- Umiejętność wyjaśniania kwestii technicznych klientom
- Komunikatywność, doświadczenie w zakresie prowadzenia rozmów i korespondencji z klientami
- Biegłość w prowadzeniu spraw urzędowych
- Nastawienie na pracę w zespole
- Dobra znajomość pakietu MS Office, (Word, Excel)
Oferujemy
- Umowę o pracę, stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Ciekawą pracę w Spółce Giełdowej
- Docelowe miejsce pracy: Wrocław oraz Kraków (po około 12 miesięcznym okresie przygotowawczym we Wrocławiu)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.