IT 2 Line Support with Spanish and English
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1407-290365MK6510
CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 EU krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu ZZL, w szczególności: Rekrutacje Pracowników Stałych, RPOMaster Vendor, Preferred Supplier, Direct & Executive Search oraz Consulting Obszarów HRM.
Dla naszego Klienta międzynarodowej organizacji z sektora IT poszukujemy osób na stanowisko: IT 2 Line Support z językiem hiszpańskim i angielskim.
Obowiązki:
- Bieżąca rejestracja zleceń serwisowych i ich realizacja w ramach drugiej linii wsparcia (Helpdesk);
- Bieżące wsparcie pracowników i klientów w problemach technicznych;
- Konfiguracja i instalacja urządzeń;
- Kontakt z klientami w języku hiszpańskim i angielskim;
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji IT.
Wymagania:
- Biegła znajomość hiszpańskiego;
- Bardzo dobra znajomość angielskiego;
- Min. roczne doświadczenie w świadczeniu usług telefonicznego wsparcia IT;
- Umiejętność diagnozowania problemów użytkownika w trakcie rozmowy;
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych;
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
Nasz Klient oferuje:
- Możliwość rozwoju w dużej międzynarodowej firmie;
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Bogaty pakiet benefitów;
- Szkolenia wewnętrzne;
- Pracę w międzynarodowym środowisku w miłej i przyjaznej atmosferze.