Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
IT Service Desk Team Leader with French
Miejsce pracy: okolice Bydgoszczy
Nr Ref.: 6-10-25437/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, globalnego lidera z branży usług IT, który plasuje się na pierwszych miejscach w rankingu najlepszych pracodawców, poszukujemy Service Desk Team Leaderów z j. francuskim.
Obowiązki:
- Zarządzanie 15-osobowym lub większym zespołem wspierającym technicznie zagranicznych Klientów
- Organizacja pracy i obowiązków zespołu, zarządzanie grafikiem czasu pracy
- Zarządzanie przekazywaniem eskalacji do 3 linii wsparcia
- Dbanie o to, aby wszystkie procesy dotyczące Service Desk były utrzymywane i aktualizowane
- Zapewnianie i monitorowanie wysokiej jakości usług (SLA i KPI)
- Ustalanie planów szkoleń dla członków zespołu
Obowiązki:
- Zarządzanie 15-osobowym lub większym zespołem wspierającym technicznie zagranicznych Klientów
- Organizacja pracy i obowiązków zespołu, zarządzanie grafikiem czasu pracy
- Zarządzanie przekazywaniem eskalacji do 3 linii wsparcia
- Dbanie o to, aby wszystkie procesy dotyczące Service Desk były utrzymywane i aktualizowane
- Zapewnianie i monitorowanie wysokiej jakości usług (SLA i KPI)
- Ustalanie planów szkoleń dla członków zespołu
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku team leadera (zarządzanie przynajmniej 10 osobowym zespołem)
- Znajomość środowiska pracy service desk i wsparcia klienta
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Wymagana bardzo dobra znajomość języka francuskiego z uwagi na współpracę z międzynarodowym zespołem
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami
- Proaktywne podejście na wszystkich etapach zadań operacyjnych i strategicznych
- Umiejętności komunikacyjne
- Wiedza z obszaru metodologii ITIL
- Znajomość środowiska pracy service desk i wsparcia klienta
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Wymagana bardzo dobra znajomość języka francuskiego z uwagi na współpracę z międzynarodowym zespołem
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami
- Proaktywne podejście na wszystkich etapach zadań operacyjnych i strategicznych
- Umiejętności komunikacyjne
- Wiedza z obszaru metodologii ITIL
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (bonusy i premie)
- Szeroki pakiet certyfikowanych szkoleń i programów rozwojowych
- Darmowe kursy językowe
- Jasna ścieżka kariery i możliwość awansu
- Możliwość transferu do oddziałów zagranicznych
- Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie, Karta MultiSport, etc.)
- Dostęp do nowych technologii oraz gadżetów
- Stabilność zatrudnienia
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Atrakcyjne wynagrodzenie (bonusy i premie)
- Szeroki pakiet certyfikowanych szkoleń i programów rozwojowych
- Darmowe kursy językowe
- Jasna ścieżka kariery i możliwość awansu
- Możliwość transferu do oddziałów zagranicznych
- Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie, Karta MultiSport, etc.)
- Dostęp do nowych technologii oraz gadżetów
- Stabilność zatrudnienia
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.