Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    15 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Kierownik Zespołu Call Center Kujawsko-pomorskie
Kierownik Call Center (branża usług turystycznych)

Kierownik Call Center (branża usług turystycznych)

Grafton Recruitment
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
2556 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Kierownik Call Center (branża usług turystycznych)
Nr ref.: 4-15-43271/PC
Naszym Klientem jest znana i silna marka z kapitałem zagranicznym. W związku z rozwojem firmy, wprowadzeniem nowego projektu na rynek Polski, poszukujemy osoby otwartej na wyzwania na stanowisko Kierownika Call Center (branża usług turystycznych)

Miejsce pracy: Wrocław

Do Twoich zadań, będzie należało:
  • Rekrutacja, szkolenie, coaching i motywowanie zespołu; przygotowywanie grafików pracy
  • Zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
  • Rozwiązywanie problemów technicznych przy współpracy z helpdesk dostawcy systemów IT
  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami produktów i usług
  • Tworzenie i analiza raportów sprzedażowych
  • Analiza konkurencji i cen produktów na rynku
  • Weryfikacja i aktualizacja baz danych
  • Ścisła współpraca z działem marketingu i z działem produktu w zakresie prowadzonych akcji marketingowych
Requirements:
  • Min. 1,5 roku dośw. na stanowisku kierowniczym, w branży sprzedaży telefonicznej i internetowej usług turystycznych B2C- warunek obligatoryjny
  • Doświadczenie z systemem rezerwacji TOM24- warunek obligatoryjny; mile widziane dośw. z systemem MerlinX
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania ludźmi, zdolności interpersonalne
  • Mocne nastawienie na realizację celów
Mile widziane:
  • Wykształcenie wyższe związane z turystyką, zarządzaniem, ekonomią
  • Licencja Pilota wycieczek
Benefits:
  • Możliwość aktywnego współtworzenia/ implementacji nowego projektu w Polsce
  • Możliwość współpracy z firmą międzynarodową, o wysokich standardach
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Umowa o pracę
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    15 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...