Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Działu Contact Center

CAPITAL SERVICE
Ostrołęka
praca stacjonarna
3476 dni temu

Działamy na rynku finansowym już od 15 lat, posiadamy 60 oddziałów na terenie całego kraju.

Obecnie poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:


Kierownik Działu Contact Center
Miejsce pracy: Ostrołęka

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Działu Contact Center będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację procesu obsługi technicznej klienta, realizację celów sprzedażowych oraz całościowe zarządzanie relacjami z klientem.

Główne zadania na stanowisku:

  • Budowanie, profilowanie i weryfikacja bazy danych.
  • Optymalizacja procesów obsługi zgłoszeń przychodzących i wychodzących, w tym m. in.:
    • przyjmowanie zamówień i kierowanie do właściwego Oddziału,
    • udzielanie informacji o produktach i usługach oferowanych przez Spółkę,
    • obsługa akcji marketingowych,
    • prowadzenie badań rynku i badań marketingowych,
    • prowadzenie telesprzedaży i poszukiwanie klientów,
    • prowadzenie działań windykacyjnych.
  • Coaching Doradców Klienta w zakresie wykonywanych zadań.
  • Prowadzenie badań satysfakcji klienta i upowszechnianie wniosków
  • Opracowywanie raportów z działalności operacyjnej, analiza wniosków i proponowanie zmian.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem telefonicznej obsługi klienta.
  • Znajomości mechanizmów i zasad związanych z telefoniczną obsługą klienta.
  • Doświadczenia w optymalizacji procesów telefonicznej obsługi klienta.
  • Doświadczenia w raportowaniu realizacji celów.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w Spółce o ustabilizowanej pozycji na rynku finansowym;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • pracę umożliwiającą rozwój osobisty i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

CAPITAL SERVICE

Jesteśmy obecni na rynku finansowym od 1999 roku. Naszym głównym celem jest utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia Klienta oraz zapewnienie najwyższych etycznych standardów obsługi. Głównymi naszymi produktami oferowanym Klientom są pożyczki gotówkowe, które na rynku finansowym spośród innych ofert wyróżniają proste i czytelne zasady. Nasi pracownicy to wysoce wykwalifikowani doradcy finansowi, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem służą każdemu Klientowi i pomagają w rozwiązywaniu chwilowych problemów finansowych.

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...