Najnowsze oferty pracy

  • SME / Shift Leader with German language

    WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Type of Employment: We offer full time Contract of Employment (UoP). Role & Responsibilities: Is responsible for managing a team of Support Engineers for support, FCR analysis and knowledge sharing. Conduct Initial Analysis of Tickets. Assign tickets to Team Members. Provide Technical Assistance to...
  • Ekspert / Lider Zmiany z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Rola i Obowiązki: Zarządzanie zespołem Inżynierów Wsparcia. Początkowa analiza zgłoszeń. Przydzielanie zgłoszeń członkom zespołu. Techniczne wsparcie zespołu. Raportowanie postępów do Managera ds. Dostarczania Usług. Kluczowe obowiązki: Zapewnienie dostępu do...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Zespołu Helpdesk

TeamQuest
Warszawa
praca stacjonarna
2972 dni temu

Dla naszego klienta, wiodącej firmy, dostarczającej rozwiazania IT, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu Helpdesk

miejsce pracy: Warszawa

 

 Zadania:

  • Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk
  • Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia
  • Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu
  • Prowadzenie coachingu, szkoleń dla pracowników zespołu helpdesk
  • Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
  • Nadzór nad stałą współpracą z klientami zewnętrznymi
  • Optymalizacja działań zespołu wsparcia
  • Monitorowanie budżetu, tworzenie zestawień finansowych
  • Bliska współpraca z zarządem

 

 Nasze oczekiwania:

  • Ugruntowane minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania kilkunastoosobowym zespołem helpdesk
  • Znajomość modelu ITIL poparta doświadczeniem
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowanie obszaru Service Desk
  • Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym będzie dodatkowym atutem
  • Posiadanie przynajmniej jednego certyfikatu z zakresu ITIL
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobre umiejętności zarządzania pracą zespołu
  • Bardzo dobre umiejętności planowania pracy zespołu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

 

 Proponujemy:

  • Stabilny system zatrudnienia
  • Motywujący system premiowy
  • Niezbędny pakiet szkoleń

 


W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa AL. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa AL. Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118

 

Podobne oferty

  • SME / Shift Leader with German language

    WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Type of Employment: We offer full time Contract of Employment (UoP). Role & Responsibilities: Is responsible for managing a team of Support Engineers for support, FCR analysis and knowledge sharing. Conduct Initial Analysis of Tickets. Assign tickets to Team Members. Provide Technical Assistance to...
  • Ekspert / Lider Zmiany z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Rola i Obowiązki: Zarządzanie zespołem Inżynierów Wsparcia. Początkowa analiza zgłoszeń. Przydzielanie zgłoszeń członkom zespołu. Techniczne wsparcie zespołu. Raportowanie postępów do Managera ds. Dostarczania Usług. Kluczowe obowiązki: Zapewnienie dostępu do...