Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Ostrołęka Kierownik Zespołu Call Center Ostrołęka
Kierownik zespołu telemarketingu i sprzedaży

Kierownik zespołu telemarketingu i sprzedaży

Bank Zachodni WBK
Ostrołęka
praca stacjonarna
2824 dni temu

Ogłoszenie numer: 1200970, z dnia 2016-08-01

Placówka Banku Zachodniego WBK w Ostrołęce

zatrudni osobę na stanowisko:

Kierownik zespołu telemarketingu i sprzedaży

Miejsce pracy: Ostrołęka

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu sprzedażowego Call Center
  • Wypracowanie modeli sprzedażowych i standardów sprzedaży
  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań z bieżącej pracy podległego zespołu
  • Prowadzenie szkoleń sprzedażowych oraz coachingu sprzedażowego
  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych i jakości rozmów handlowych prowadzonych przez Sprzedawców
  • Realizację powierzonych planów sprzedaży

Wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem sprzedaży CallCenter (lider) – warunek konieczny
  • Doświadczenie w telesprzedaży, umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych oraz coachingu sprzedażowego
  • Znajomość technik sprzedaży, negocjacji, motywacji
  • Umiejętność organizacji oraz planowania pracy własnej i zespołu
  • Nastawienie na realizację założonych celów
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel

Oferujemy

  • Pracę na samodzielnym i rozwojowym stanowisku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia z premiami miesięcznymi, zależnymi od wyników zespołu sprzedażowego
  • Stabilność zatrudnienia, stałe godziny pracy (od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00)
  • Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach i szkoleniach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...