Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    23 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii

Manta S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
3071 dni temu

 

Manta S.A. to jedna z czołowych firm na polskim rynku sprzętu multimedialnego, RTV, oraz AGD.


www.manta.com.pl


Manta S.A.  z siedzibą w Warszawie poszukuje pracowników na stanowisko:

Koordynator ds. Administracji Serwisowej i Infolinii
Miejsce pracy: Warszawa
 
Opis stanowiska:
  • koordynowanie pracy CALL CENTER;
  • korespondowanie z partnerami handlowymi i klientami w kwestii statusów napraw;
  • doskonalenie procesów w obszarze obsługi klienta;
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
  • merytoryczne wsparcie Call Center z punktu widzenia prawidłowej obsługi Klienta;
  • monitorowanie jakości i efektywności obsługi klienta przez infolinię.
Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta;
  • wiedza z zakresu prawa konsumenckiego;
  • bardzo dobra organizacja pracy, obowiązkowość;
  • wysoka komunikatywność;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość MS Excel w stopniu bardzo dobrym;
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę),
  • Atrakcyjne warunki finansowe,
  • Atrakcyjne ścieżki rozwoju w nowoczesnej firmie.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    23 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...