Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ICT

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Poznań
praca stacjonarna
2289 dni temu

KP Polskie Linie Kolejowe S.A. są  zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Biuro Informatyki poszukuje osób na stanowisko:

Koordynator ICT
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: WZ/IIN/98/12/17

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • programowanie oraz koordynacja prac innych programistów w obszarze systemów domeny kolejowej,
  • administracja serwerowym środowiskiem testowym na potrzeby programistów,
  • testowanie stworzonego kodu oraz bieżące raportowanie stanu pracy,
  • tworzenie dokumentacji technicznej,
  • analiza i zbieranie wymagań w zakresie tworzonego oprogramowania.

Wymagane kwalifikacje:

  • dobra znajomość platformy Microsoft .NET co najmniej w wersji 4.5, w szczególności bardzo dobra, praktyczna znajomość języka C#,
  • umiejętność projektowania i praktycznej implementacji baz danych w środowisku Microsoft SQL Server 2014 lub nowszym oraz tworzenia aplikacji korzystających z tych baz (wymagana znajomość Entity Framework, T-SQL),
  • praktyczna znajomość środowiska Visual Studio (wersja 2015 lub nowsza),
  • biegła, praktyczna znajomość wzorców projektowych (przede wszystkim: DDD, CQRS, DI),
  • umiejętność tworzenia aplikacji Internetowych w technologiach: ASP.NET MVC, HTML 5, CSS, JavaScript, OWIN,
  • biegła znajomość frameworków: AngularJS i TypeScript oraz znajomość Less, AutoFac, MediatR, AutoMapper i Bootstrap,
  • mile widziana znajomość Kendo UI,
  • umiejętność tworzenia testów jednostkowych,
  • doświadczenie w programowaniu na platformie .NET Framework z użyciem Microsoft Team Foundation Server z wykorzystaniem metodyki SCRUM, znajomość Git Flow dla Scrum oraz systemu kontroli wersji Git,
  • podstawowa umiejętność poruszania się w serwerowych systemach operacyjnych z rodziny Windows Server (2012 lub nowszy),
  • wykształcenie wyższe informatyczne,
  • znajomość metodyk projektowej Agile/ SCRUM,
  • min. 5- letnie doświadczenie zawodowe, w tym 3-letnie doświadczenie w obszarze rozwoju i utrzymania IT,
  • dobra znajomość systemów klasy Linux/Windows,
  • znajomość oprogramowania oraz obszarów: MS Office, bazy danych, systemy operacyjne, środowiska programistyczne,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta,
  • otwartość na zmianę.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w znanej ogólnopolskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • udział w innowacyjnych projektach, z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań i technologii,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji zawodowych,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.
 

Poznaj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.