Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Kim jesteśmy?
Adecco jest światowym liderem wśród firm doradztwa personalnego. W Polsce w poprzednim roku zaleźliśmy pracę dla ponad 46 000 osób. Adecco Poland jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Kogo reprezentujemy?
Aktualnie dla naszego Klienta, do oddziału międzynarodowej firmy z branży handlowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Księgowy/ Księgowa
Miejsce pracy: pomorskie/ Kwidzyn
Nr Ref.: KS/KW/2015
Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
- księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
- przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek lesny i inne) oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
- sporządzanie i składanie do odpowiednich urzędów raportów, sprawozdań, informacji i dokumentów wymaganych w świetle przepisów o statystyce państwowej i prawo dewizowe, przepisów podatkowych oraz innych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywania odpisów amortyzacyjnych,
- dokonywanie przelewów bankowych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych w tym bilansu, rachunku zysków i strat oraz bieżących raportów z wykonania budżetu i innych informacji finansowych,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS, GUS, NBP, Intrastat,
Bądź na TAK jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe w kierunku zarządzania lub ekonomii (preferowane rachunkowość i finanse),
- masz min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w firmie handlowej,
- posiadasz umiejętności prowadzenia ksiąg rachunkowych, umiejętności sporządzania deklaracji podatkowych oraz umiejętności przygotowywania sprawozdań finansowych,
- znasz bardzo dobrze język angielski,
- znasz przepisy z zakresu podatków i rachunkowości, w tym VAT i CIT,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel,
- wyróżniasz isę bardzo dobrą organizacją pracy, inicjatywą i zaangażowaniem w codzienną pracę,
- potrafisz pracować w zespole i z łatwością nawiązujesz kontakty,
- posiadasz umiejętności analityczne,
To co możemy Ci zaoferować:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w oddziale międzynarodowej firmy,
- pełne wsparcie w czasie wdrożenia oraz szkolenia i realne możliwości rozwoju,
- stały kontakt z innymi oddziałami w języku angielskim.
Oferta dotyczy pracy stałej.