Lider Zespołu Desktop - End User Support
Wrocław
Zespół Desktop ulokowany jest w centrali banku we Wrocławiu. Praca zespołu polega na wsparciu użytkowników jako II linia wsparcia w zakresie utrzymania dedykowanych urządzeń, aplikacji oraz systemów informatycznych w obszarze środowiska użytkowników.
- odpowiedzialność za prawidłową i zgodną z obowiązującymi procedurami i parametrami SLA pracę podległego zespołu
- realizacja wyznaczonych zadań związanych m.in. z efektywnością i jakością rozwiązywanych przez zespół zgłoszeń użytkowników
- opracowywanie analiz i raportów z efektów pracy podległego zespołu
- odpowiedzialność za rekrutację oraz szkolenie podległych pracowników
- zapewnienie wsparcia informatycznego dla wszystkich pracowników centrali w zakresie sprzętowym i eksploatacyjny
- wybór dostawców i negocjowanie warunków kontraktów
- zarządzanie budżetem podległego zespołu
- nadzór nad realizacją zamówień dotyczących infrastruktury IT
- budowanie atmosfery pracy zespołowej
- przynajmniej 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- znajomości systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows 7, 10
- dobrej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz zarządzaniu kontaktami z dostawcami
- znajomość zagadnień ITIL
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- komunikatywność, zorientowanie na efekty wykonywanej pracy
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
- samodzielność i skrupulatność
- znajomości metodyk projektowych, zarówno tradycyjnych jak i zwinnych
- stabilne zatrudnienie w instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji
- odpowiedzialne stanowisko oraz pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- pakiet szkoleń wewnętrznych
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz prywatną opiekę medyczną
- pakiet świadczeń pracowniczych