Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Call Center

Krakowski Instytut Technologii Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3207 dni temu

Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, dużej sieci serwisowej związanej z rynkiem Telecom, poszukujemy osoby na stanowisko:



Manager Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MCC/WAR/06/15


Zakres głównych obowiązków:
  • planowanie strategii i organizacja pracy działu w ramach planów budżetowych oraz ustalonych standardów jakości;
  • rozwój procedur, procesów i narzędzi Obsługi Klienta w zakresie infolinii obsługi posprzedażnej oraz reklamacji;
  • efektywne zarządzanie pracą konsultantów w Call Center, bieżące nadzorowanie i raportowanie pracy zespołu i działu;
  • motywowanie i wspieranie podległego zespołu;
  • realizacja założonych wskaźników obsługi klienta zgodnie z ustalonymi standardami;
  • przygotowywanie raportów jakościowych i ilościowych dotyczących projektu;
  • podejmowanie działań podnoszących jakość obsługi, efektywność oraz poziom satysfakcji Klienta;
  • zarządzanie kontaktami z klientami.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku - 2 - 5 lat;
  • mile widziana znajomość branży finansowej lub ubezpieczeniowej;
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu projektów międzynarodowych;
  • doświadczenie w projektowaniu procesów i standardów Obsługi Klienta;
  • doskonałe umiejętności interpersonalne - łatwość w budowaniu relacji oraz współpracy w dynamicznym, młodym środowisku pracy;
  • umiejętność motywowania, wyznaczania celów i nadzorowania pracy zespołu;
  • umiejętność delegowania zadań oraz rozliczania z efektów ich wykonania;
  • wysokie zdolności analityczne;
  • nastawienie na realizację celów, umiejętność pracy pod presją czasu;
  • biegła znajomość pakietu MS Office;
  • prawo jazdy kategorii „B”;
  • dobra znajomość języka angielskiego.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...