Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Contact Center

Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
Rzeszów
praca stacjonarna
3152 dni temu

Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.

Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy pracownika na stanowisko:


Manager Contact Center

Miejsce pracy: Rzeszów

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie strukturami sprzedażowymi (rekrutacja, wyznaczanie celów, coaching, szkolenie, ocenianie, motywowanie) oraz organizacja pracy podległych zespołów, wraz z ich managerami
  • odpowiedzialność za efektywną realizację założonych celów biznesowych (sprzedażowych i jakościowych)
  • rekomendacje i wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność działań
  • ustalanie standardów sprzedaży oraz monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów
  • przygotowywanie analiz, raportów i zestawień ilościowych oraz jakościowych na potrzeby dyrektora sprzedaży

Wymagania:

  • min. 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem sprzedażowym
  • bardzo dobra znajomość specyfiki pracy w contact center/call center poparte doświadczeniem i sukcesami
  • wykształcenie wyższe
  • silne nastawienie na realizację celów
  • doświadczanie w pracy z sezonowością produktów oraz projektach z dużą zmiennością merytoryczną
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • umiejętność motywowania i budowania zaangażowanego zespołu
  • dynamizm w działaniu
  • umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
  • wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia, ale również kreatywność w podejściu do realizacji zadań
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • ciekawe projekty
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...