Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Manager Zespołu Sprzedaży

Klient Praca.pl
Warszawa, Warszawa, Ursynów
praca stacjonarna
3257 dni temu

Ogłoszenie numer: 710401, z dnia 2015-05-26

Klient Praca.pl

Dla naszego Klienta, rozwijającej się firmy z branży Call Center, aktualnie poszukujemy Pracownika na stanowisko

Manager Zespołu Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa, Ursynów

Nr Ref.: LZF/05/15

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie pracą podległego zespołu Konsultantów Telefonicznych
  • nadzór nad realizacją targetów
  • motywowanie i szkolenie podległego zespołu
  • przygotowywanie raportów dla Klienta

Wymagania

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w branży call center
  • umiejętność motywowania zespołu
  • duża samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • wiedza z zakresu telesprzedaży
  • kreatywność, pozytywne nastawienie i wysokie umiejętności interpersonalne
  • nieskończone pokłady energii i dobrego humoru :)
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

Oferujemy

  • atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + wysokie prowizje)
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w przyjaznym środowisku
  • swobodę w realizacji codziennych zadań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    1 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...