Obszar Telefonicznej Obsługi Klienta, czyli obszar firmy KRUK S.A, który zajmuje się obsługą wierzytelności zakupionych przez firmę, poszukuje osoby na kilka miesięcy, która chciałaby podjąć wyzwanie i rozwijać swoje kompetencje na stanowisku:
P.O. Menadżera ds. Optymalizacji i Rozwoju Procesów w Contact Center
Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Nr ref.: MDOIRPCCOTOK/05/2017
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Analizę procesów zachodzących w Contact Center i wskazywanie potencjału do podnoszenia ich efektywności
- Opracowywanie narzędzi weryfikacji i utrzymywania procesów obsługi Klienta na Contact Center
- Przedstawianie rekomendacji odnośnie zmian w procesach obsługi Klienta mających na celu wzrost ich efektywności, usprawnianie i optymalizację
- Kontrolę, monitorowanie i raportowanie efektów wprowadzonych zmian
- Współpracę z Działem Analiz, Kierownikami Działów i Departamentów oraz innymi Menedżerami przy tworzeniu i optymalizacji procesów odzyskiwania należności
- Udział w projektach mających na celu usprawnienie procesów odzyskiwania należności
- Transfer know - how do innych spółek Grupy Kapitałowej
Kluczowe na tym stanowisku jest:
- Kreatywność i chęć tworzenia i wprowadzania nowych rozwiązań
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Umiejętność samodzielnego planowania działań i ich konsekwentnej realizacji
- Dokładność i skrupulatność
- Umiejętność analizy i wyciągania wniosków
- Otwartość na zmiany
- Łatwości nawiązywania i utrzymania kontaktów
- Praktyczna znajomość Excela i Power Point
Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo na okres kilku miesięcy
- Wdrożenie w pełnienie obowiązków przez osobę pracującą na tym stanowisku
- Udział w budowaniu procesów realizowanych w Contact Center
- Możliwość uczestnictwa w wielu projektach, również międzynarodowych
- Otwarte i przyjazne środowisko pracy z unikalnym know-how
- Możliwość dofinansowania języka angielskiego
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych i specjalistycznych oraz indywidualny plan rozwoju.
- Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Dbamy również o kondycję fizyczną naszych pracowników dofinansowując kartę Multisport