Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. marketingu z językiem niemieckim
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: SMN/14/07/2016/WRC/JL
Jako członek działu marketingu, będziesz odpowiedzialny za koordynowanie i wsparcie projektów marketingowych oraz kampanii w języku niemieckim, a w szczególności za:
- Koordynowanie procesu tworzenia spotów,
- Wsparcie realizacji kampanii w oddziałach firmy,
- Kontakt z agencjami marketingowymi z krajów niemieckojęzycznych,
- Wykonywanie prac administracyjnych,
- Wykonywanie innych prac wynikających z codziennej pracy zespołu.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub 4-5 rok studiów,
- 1-2 lata doświadczenia zawodowego,
- Staż/doświadczenie w środowisku korporacyjnym - jako dodatkowy atut,
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (minimum C1),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności PowerPoint, Word),
- Wiedza z zakresu zarządzania projektami będzie dużym atutem,
- Umiejętność pracy zarówno w zespole jak i samodzielnej,
- Dobra organizacja pracy,
- Kreatywność oraz zmysł estetyczny.
Oferujemy:
- Pracę pełną wyzwań, możliwość rozwoju,
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
- Korzystanie z narzędzi korporacyjnych,
- Umowę o pracę.