Dlaczego wystarcza Ci to, co dobre, skoro Ty sam jesteś najlepszy?
Audi Autorud to symbol innowacji, postępu i sportowego charakteru. To także miejsce dla ludzi, którzy stawiają sobie ambitne cele i potrafi ą je zrealizować. Właśnie takich pracowników poszukujemy.
Dołącz do nas jako
Aktywny Opiekun Klienta Audi
Kluczowymi i wyróżniającymi Kandydata/Kandydatkę kompetencjami są:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta,
- Swoboda w kontakcie z ludźmi,
- Optymizm,
- Zaangażowanie,
- Ambicja,
- Aktywne słuchanie,
- Relacyjność i otwartość
- Profesjonalizm.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Witanie każdego Klienta Audi bezpośrednio po wejściu do salonu,
- Kierowanie Klienta do odpowiedniego pracownika odpowiedzialnego za dany proces w danym dziale,
- Kontrola dostępności pracowników obsługujących Klientów Audi,
- Rejestrowanie ruchu Klientów w salonie z podziałem na odpowiednie działy,
- Opieka nad Klientami oczekującymi na kontakt osoby odpowiedzialnej za proces z danego działu,
- Obsługa w zakresie podawania napojów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek i odpowiednią atmosferę w trakcie obsługi Klientów,
- Zamawianie i kontrola stanu magazynku spożywczego,
- Raportowanie ruchu w salonie.
Oczekujemy:
- Doświadczenia w obsłudze Klienta,
- Zaangażowania oraz motywacji do pracy,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i profesjonalnej obsługi Klienta,
- Elokwencji i dyplomacji,
- Relacyjnego i empatycznego podejścia do ludzi.
Oferujemy:
- Umowę o pracę dla stale rosnącej i odnoszącej sukcesy marki premium,
- Pracę w młodym zespole i dobrej atmosferze,
- Wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym,
- Dodatkowe systemy motywacyjne,
- Możliwość rozwoju zawodowego.