Finance Care Sp.z o.o. Specjalizujemy się w świadczeniu usług outsourcingowych na rzecz banków oraz towarzystw
ubezpieczeniowych. Spółka działa od 1999 r., a wśród jej Klientów znajdują się wiodące instytucje finansowe. Finance Care posiada doskonałą znajomość kultur organizacyjnych sektora finansowego, konsekwentnie wdraża politykę jakości usług, wykorzystuje nowe technologie jako wsparcie systemów zarządczych i komunikacji z Klientem.
Opiekun Klienta w Placówce Bankowej
Miejsce pracy: Gliwice, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Zabrze
Zadania:
- przyjmowanie oraz realizacja gotówkowych i bezgotówkowych dyspozycji Klienta,
- prezentacja podstawowej oferty i sprzedaż produktów Banku skierowanej do Klientów Indywidualnych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku, poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi Klientów,
- pozyskiwanie klientów – (telemarketing, rozdawanie ulotek),
- rozliczanie obrotów kasowych,
- wykształcenia min. średniego,
- sumienności, rzetelności, skrupulatności, odpowiedzialności, obowiązkowości,
- silnej motywacji do pracy,
- umiejętności pracy w zespole,
- umiejętność prowadzenia rozmowy z Klientem oraz badania potrzeb Klienta,
- umiejętności sprzedażowych,
- podstawowej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- pełnej dyspozycyjności w godzinach pracy Banku (placówki otwarte 7 dni w tygodniu),
- pełnego zaangażowania w realizację celów całego zespołu,
- mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze Klienta,
- mile widziane osoby studiujące w systemie zaocznym,
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- współpracę z młodym dynamicznym zespołem,
- pracę biurową w placówkach Banku,
- możliwość rozwoju zawodowego,