specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw.
Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
AptivGdańsk, Ul. Nowatorów 20
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat
6 godz.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
6 godz.
Nazwa stanowiska: księgowa Wymiar etatu: pełny (umowa o pracę na czas określony w celu zastępowania nieobecnego pracownika) Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przestrzeganie przepisów o rachunkowości i dyscyplinie finansowej. Przyjmowanie, weryfikacja, sprawdzanie pod względem...
Pracując na powyższym stanowisku zajmiesz się analizą dokumentacji przetargowej (SWZ, PFU, dokumentacji projektowej), analizą wymagań formalnych i technicznych postępowań, sporządzaniem kosztorysów w oparciu o dokumentacje przetargową, przygotowaniem pełnej dokumentacji formalnej...
Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, obsługa systemu obiegu wniosków...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zapewnienie sprawnej pracy Działu zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie...
Axell Holandia Sp. z o.o. to wiodąca agencja pracy tymczasowej z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i międzynarodowym. Należymy do holenderskiej Grupy Carpenter Europe, która operuje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz w sektorze logistyki/spedycji. Jesteśmy wpisani do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 4106 oraz jesteśmy członkiem Związku Pracodawców OKAP.
Oferujemy pracę na terenie Holandii. Współpracujemy z wieloma holenderskimi firmami z różnorodnych branż, dając zatrudnienie wielu Polakom. Szukasz dobrze płatnej pracy za granicą? Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych pracowników? Zapoznaj się z poniższą ofertą i podejmij współpracę z Axell.
AXELL - PRACA TYMCZASOWA OD ZARAZ W HOLANDII
Orderpicker*
Miejsce pracy: Nijmegen
Obecnie dla naszego klienta w Nijmegen poszukujemy doświadczonych orderpickerów z komunikatywnym j. angielskim
Obowiązki:
Zbieranie zamówień za pomocą skanera
Obsługę EPT
Załadunek palet
Wymagania:
Komunikatywna znajomość języka angielskiego Holenderski certyfikat upoważniający do pracy z EPT lub chęć jego uzyskania podczas kursu oferowanego przez Axell
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Legalne zatrudnienie przez holenderską agencję pracy Pracę w znanej międzynarodowej firmie, wśród wielonarodowej załogi pracowników
Możliwość długotrwałej współpracy
Możliwość rozwoju zawodowego
Pomoc w organizacji przejazdu do Holandii
Pomoc w uzyskaniu niezbędnych dokumentów wymaganych do podjęcia pracy w Holandii
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw.
Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
AptivGdańsk, Ul. Nowatorów 20
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat
6 godz.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
6 godz.
Nazwa stanowiska: księgowa Wymiar etatu: pełny (umowa o pracę na czas określony w celu zastępowania nieobecnego pracownika) Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przestrzeganie przepisów o rachunkowości i dyscyplinie finansowej. Przyjmowanie, weryfikacja, sprawdzanie pod względem...
Pracując na powyższym stanowisku zajmiesz się analizą dokumentacji przetargowej (SWZ, PFU, dokumentacji projektowej), analizą wymagań formalnych i technicznych postępowań, sporządzaniem kosztorysów w oparciu o dokumentacje przetargową, przygotowaniem pełnej dokumentacji formalnej...
Główne zadania: prowadzenie rejestru postępowań Biura Zamówień Publicznych, w szczególności w zakresie informacji niezbędnych do publikacji sprawozdania z udzielonych zamówień, obsługa systemu magazynowo -finansowego leżąca w zakresie zadań Biura, obsługa systemu obiegu wniosków...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zapewnienie sprawnej pracy Działu zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie...