- Ogłoszenie nr: 171804
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 sierpnia 2015 r.
Komenda Główna Policji w Warszawie
- Komendant Główny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- podreferendarz
- w Zespole Prasowym Komendy Głównej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- aktualizowanie i rozbudowywanie strony internetowej polskiej Policji;
- pozyskiwanie, gromadzenie, przetwarzanie i zamieszczanie informacji na stronie internetowej;
- zamieszczanie materiałów filmowych, dźwiękowych i fotograficznych na stronie internetowej;
- monitorowanie i analizowanie informacji na temat Policji zamieszczanych w środkach masowego przekazu;
- analizowanie informacji zamieszczonych w prasie regionalnej i ogólnopolskiej i przedstawianie wniosków istotnych dla poprawy wizerunku Policji;
- współpraca z przedstawicielami środków masowego przekazu w zakresie uzgodnionym z Rzecznikiem Prasowym KGP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (np. dziennikarze),
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Inne
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,500 kwoty bazowej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze serwisu internetowego;
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- umiejętność pracy w zespole;
- grzeczność i uprzejmość;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych;
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych.
- 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej;
- znajomość struktury i zasad funkcjonowania Policji oraz przepisów prawa policyjnego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów