Avis to międzynarodowa firma działająca w branży wynajmu samochodów osobowych i dostawczych.
Więcej informacji na www.avis.pl

Pracownik bezpośredniej obsługi klienta/kierowca (wynajem samochodów)

miejsce pracy: Koszalin

 

Opis stanowiska:


Jest to praca polegająca na przygotowaniu razem z klientem odpowiednich dokumentów i samochodu do wynajmu, sprzedaży dodatkowych usług oraz opiece nad stałymi klientami firmy Avis. Cenimy pracowników pełnych zapału, entuzjazmu i inicjatywy, lubiących zmiany i trudne zadania. W zamian obdarzamy ich wysokim kredytem zaufania i oczekujemy zaangażowania w sprawy firmy.

Praca w biurze Avis w Koszalinie, to doskonała propozycja dla osób aktywnych, lubiących kontakt z klientem oraz zainteresowanych motoryzacją.

 

Ze względu na międzynarodowy zasięg Avis i obsługę głównie anglojęzycznych klientów, niezbędna jest bardzo dobra znajomość j.angielskiego. Jest to warunek pracy codziennej. Praca ma charakter zmianowy, także w weekendy. Oferujemy pracę w elastycznym wymiarze godzin, także dla studentów.

 

Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientami anglojęzycznymi w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kat.B
  • znajomość pakietu Microsoft Office
  • umiejętność aktywnej sprzedaży
  • dyspozycyjność i dokładność, dobra organizacja pracy
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne niezbędne w pracy wymagającej ciągłego kontaktu z klientem
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży
  • wyższe wykształcenie będzie dodatkowym atutem
  • miły głos i aparycja
Oferujemy:
  • zatrudnienie w dużej międzynarodowej sieci znanej marki
  • szkolenie i przygotowanie merytoryczne niezbędne do pracy w branży rent a car
  • szkolenie i przygotowanie do pracy przy obsłudze klienta (rozmowy telefoniczne, rozmowy bezpośrednie)
  • praca w miłej atmosferze, w młodym i aktywnym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Get to know the position: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Hiring on praca.pl