Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 11 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.
Rekrutacja na stanowisko:
Pracownik Biura Obsługi Klienta Sieci Play
Miejsce pracy:
Toruń
Toruń
Opis stanowiska:
- obsługa Klientów infolinii – połączenia przychodzące
- udzielanie informacji o usługach oraz płatnościach
- dbanie o pozytywne i trwałe relacje z Klientami sieci Play
- praca nie jest związana ze sprzedażą
Liczy się dla nas Twoje:
- zaangażowanie
- odpowiedzialność
- otwartość i pozytywna energia
W zamian oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
- profesjonalne szkolenia
- elastyczny grafik (sam ustalasz godziny swojej pracy, w pełnym lub niepełnym wymiarze)
- wysoka podstawa godzinowa od 10 do 15 zł/h (wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas)
- premie przekraczające średnio 500 zł oraz dodatkowe bonusy
- benefity pozapłacowe: karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie
- ciekawe konkursy z nagrodami (takimi jak: bony pieniężne do popularnych sklepów, rowery, aparaty fotograficzne i inne)
- częste spotkania integracyjne
- przyjazną i dynamiczną atmosferę oraz zgrany, wspierający się zespół
- realną możliwość awansu w strukturze firmy, w ramach wewnętrznej ścieżki kariery „Talent+", wspierającej rozwój zawodowy (w ostatnim roku awansowało ponad 20% naszych pracowników)