Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Pracownik Biurowy - Obsługa Reklamacji
Miejsce pracy: małopolskie/ Modlniczka
Nr Ref.: PB/122016/KRK
Do obowiązków będzie należało:
- Wprowadzanie danych do systemu
- Wystawianie dokumentów
- Współpraca z klientami zgłaszającymi reklamacje
- Korespondencja e-mailowa z klientami
- Odbieranie połączeń przychodzących
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości obsługi komputera (Word, Excel)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (prace biurowe, obsługa reklamacji, obsługa klienta)
- Łatwości uczenia się
- Systematyczność
- Dyspozycyjności do pracy w godz. 8-16
Oferujemy:
- Umowę o pracę tymczasową
- Stawka 11 netto/h
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie.