Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: wpisanie dokumentów serwisowych do programu; sporządzanie i wysyłka pism; kompletowanie i wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych; obsługa urządzeń biurowych drukarka czy kserokopiarka; pomoc w zadaniach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
1 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Do nowo powstającego zakładu na terenie Świebodzic prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Świebodzice
Nr ref.: PRACB/SW/07.2017
Zadania:
prace biurowe na terenie zakładu produkcyjnego,
obsługa komputera, telefonu i innych urządzeń biurowych,
dbanie o utrzymanie czystości w biurze,
nadzór nad dokumentami firmowymi,
Wymagania:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
wykształcenie min. średnie,
mile widziana znajomość języka angielskiego lub włoskiego,
zaangażowanie oraz samodyscyplina,
Oferujemy:
umowę o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
pracę w systemie 1-zmianowym: 08:00-16:00,
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia,
benefity na atrakcyjnych warunkach (multisport, grupowe ubezpieczenie PZU).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Zadania: Prace administracyjno-biurowe; Dbanie o prawidłowy przebieg informacji; Współpraca ze wszystkimi działami firmy; Wymagania: Znajomość obsługi komputera Motywacja do pracy;
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: wpisanie dokumentów serwisowych do programu; sporządzanie i wysyłka pism; kompletowanie i wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych; obsługa urządzeń biurowych drukarka czy kserokopiarka; pomoc w zadaniach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy; czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; kontakt...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę część etatu
1 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizacyjne wsparcie funkcjonowania Katedry Fizyki Doświadczalnej, oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z kierownictwem katedry. Zakres obowiązków: administracyjne i...
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...