Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SEIT/2016/3/187
Dział IT Grupy Kapitałowej Work Service poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za realizację zgłoszeń w obrębie platformy Help Desk oraz do bezpośredniego wsparcia pracowników ze spółek Grupy Kapitałowej w obszarze związanym z IT. Idealny kandydat posiada zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów woparciu o zasoby dostępne w dziale IT (wiedza ekspercka, narzędzia software'owei hardwear'owe) oraz materiały dostępne on-line.
Zadania na stanowisku:
- Realizacja zgłoszeń z platformy Help Desk,
- Rozwiązywanie problemów zgłoszonych bezpośrednio od użytkowników lub telefonicznie,
- Zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych,
- Zarządzanie systemami informatycznymi,
- Serwisowanie sprzętu oraz oprogramowania.
Poszukujemy osoby, która niekoniecznie posiadają doświadczenie we wszystkich wskazanych powyżej zadaniach ale takiej, która widzi siebie w takiej właśnie roli. Do realizacji powyższych zadań będą potrzebne:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodna komunikację z innymi pracownikami zagranicznymi z Grupy Kapitałowej,
- Znajomość Active Directory,
- Znajomość Microsoft Exchange,
- Znajomość środowiska Windows Server,
- Znajomość zagadnień sieci komputerowych,
- Znajomość zagadnień związanych z maszynami serwerowymi,
- Znajomość sprzętu komputerowego,
- Znajomość oprogramowania Outlook, Excel, Word (pakiet Office),
- Znajomość systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10 na potrzeby instalacji programowania i diagnozowania problemów w użytkowaniu,
- Umiejętność samodzielnego diagnozowania usterek zgłaszanych przez pracowników Grupy Kapitałowej,
- Asertywność.
Kandydatom oferujemy pracę w nowoczesnym i dynamicznym środowisku Działu IT oraz dostęp do bogatych zasobów wiedzy eksperckiej Grupy Kapitałowej. Dodatkowym atutem jest możliwość korzystania jak i brania udziału w tworzeniu nowoczesnej infrastruktury sprzętowej jak i programowej dla całej Grupy Kapitałowej.
Ponadto praca w międzynarodowej Grupie Kapitałowej zapewnia stabilność dla jej pracowników.