Zakres obowiązków: wsparcie przy prowadzeniu badań marketingowych i analiz; analizowanie danych i ich przetwarzanie; koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych, obsługa systemów automatycznego zliczania pasażerów w zakresie bieżącego monitorowania potoków...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
22 godz.
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Twój dzień pracy będzie się składał z: Opracowania i realizacji strategii marketingowej, Tworzenia i realizacji kampanii marketingowych/wizerunkowych, Przygotowywania raportów i materiałów informacyjnych, Obsługi strony internetowej oraz profili firmowych w mediach społecznościowych...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik działu marketingu
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 001/REJ/GM
Zadania:
pozycjonowanie sklepu (prestiżowa marka torebek damskich)
wysyłanie klientom materiałów marketingowych
rozsyłanie newsletterów
prowadzenie strony internetowej
prowadzenie profilu na Facebook, Instagramie itp
Wymagania:
język angielski na poziomie zaawansowanym
mile widziani zaoczni studenci marketingu lub kierunków pokrewnych
dobra organizacja czasu i miejsca pracy
wysoka kultura osobista
dyspozycyjność
Oferujemy:
stałe wynagrodzenie
pracę w pełnym wymiarze godzin
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
możliwość rozwoju w prestiżowej, międzynarodowej firmie
Zakres obowiązków: wsparcie przy prowadzeniu badań marketingowych i analiz; analizowanie danych i ich przetwarzanie; koordynowanie cyklicznych oraz jednorazowych badań marketingowych, obsługa systemów automatycznego zliczania pasażerów w zakresie bieżącego monitorowania potoków...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
22 godz.
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Twój dzień pracy będzie się składał z: Opracowania i realizacji strategii marketingowej, Tworzenia i realizacji kampanii marketingowych/wizerunkowych, Przygotowywania raportów i materiałów informacyjnych, Obsługi strony internetowej oraz profili firmowych w mediach społecznościowych...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...