- Ogłoszenie nr: 166297
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 stycznia 2015 r.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- radca prawny
- do spraw obsługi prawnej
- w Wydziale Rozwoju pl.ID i Wsparcia Projektów w Departamencie Ewidencji Państwowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
Departament Ewidencji Państwowych
ul. Pawińskiego 17/21,
02-106 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Ministerstwo Spraw Wewnętrznych
ul. S. Batorego 5,
02-591 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Analizowanie dokumentacji projektowej – interpretacja zapisów umów,
- Weryfikacja zgodności dostarczonych protokołów odbioru z zapisami umów,
- Opiniowanie projektów decyzji administracyjnych,
- Opiniowanie projektów aktów prawnych,
- Sporządzanie opinii prawnych na potrzeby Dyrektora Ewidencji Państwowych,
- Analizowanie i opiniowanie projektów umów dotyczących nowych projektów realizowanych przez DEP, zwłaszcza finansowanych ze środków UE,
- Analizowanie i opiniowanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej pozostających w zakresie właściwości DEP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Wystąpienia publiczne, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- Praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe.
- Praca w środowisku biurowym: komputer i inne urządzenia biurowe
- Budynek przy ul. Pawińskiego
Częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
W budynku brak jest podjazdu umożliwiającego dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.
Wewnątrz budynku znajdują się windy umożliwiające poruszanie się, jak również łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawo
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wpis na listę radców prawnych,
- 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku radcy prawnego,
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów finansowanych ze środków UE,
- znajomość ustaw: o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych,
- znajomość rozporządzeń Rady 1083/2006 oraz 1303/2013 a także wytycznych MIR w powyższym zakresie,
- umiejętność sporządzania opinii prawnych i projektów stanowisk na potrzeby kierownictwa Ministerstwa,
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
- umiejętność syntezy danych, umiejętność argumentowania, rozwiazywania problemów, umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych,
- umiejętność reprezentacji, profesjonalny osąd, umiejętność budowania relacji, dzielenia się wiedzą, zaangażowanie w funkcjonowanie organizacji.
- powyżej 3 lat doświadczenia w obszarze prowadzenia spraw związanych z kierowaniem projektami.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów