Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: RZ/15/07
- Obsługa połączeń telefonicznych
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Zamawianie kuriera i wysyłka przesyłek kurierskich na terenie Polski i świata
- Prowadzenie dziennika korespondencji
- Dbałość o obieg dokumentów w firmie
- Zamawianie dostaw dokumentów z Archiwum oraz oddawanie dokumentów do przechowywania
- Rezerwacja sali konferencyjnej oraz przygotowanie do spotkania
- Obsługa recepcyjna gości oraz pracowników biura
- Organizowanie podróży służbowych, zamawianie biletów, taksówek, hoteli dla pracowników
- Wprowadzane nowych dostawców, wadiów, kaucji, zmiany kont dostawców oraz blokowanie dostawców
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (najlepiej samodzielnym)
- Dyspozycyjność do pracy w okresie od 29 do 31 lipca poprzedzone szkoleniem w dniu 28.07.15
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Dobra organizacja pracy i umiejętność wykonywania wielu zadań równolegle
- Wysoka kultura osobista
- Komunikatywność
- Umowę zlecenie
- Pracę na zastępstwo w okresie od 29 do 31 lipca
- Możliwość podnoszenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji
- Przyjazną atmosferę pracy