Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ReAsTC/06/2016
- organizacja pracy i bieżąca obsługa biura;
- koordynacja bieżących działań;
- dbanie o prawidłowy obieg informacji oraz dokumentów w firmie;
- utrzymywanie bieżącego kontaktu z zagranicznymi oddziałami firmy;
- organizacyjne wsparcie spotkań w biurze oraz obsługa gości;
- prowadzenie kalendarza spotkań;
- inne zadania zlecone przez przełożonego.
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek konieczny, weryfikowany podczas rozmowy;
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- dobra organizacja pracy oraz wysoka kultura osobista;
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel,Power Point, Outlook);
- odpowiedzialność i samodzielność.
- umowa od 12-31.07.2016;
- atrakcyjne wynagrodzenie 20,00 PLN brutto za godzinę;
- praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-17.00;
- lokalizacja ul. Nowogrodzka.