- Ogłoszenie nr: 169639
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 maja 2015 r.
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
- Dolnośląski Kurator Oświaty
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi archiwum
- w Oddziale ds. Obsługi Archiwum
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Plac Powstańców Warszawy 1
Miejsce wykonywania pracy:
- Legnica
- Oddział ds. Obsługi Archiwum w Legnicy
ul. Pątnowska 50
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie dokumentacji kat. A i B
- wydawanie duplikatów świadectw szkolnych, dyplomów ukończenia szkoły oraz dyplomów mistrzowskich na podstawie posiadanej dokumentacji
- wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących okresów nauki oraz przebiegów nauczania,
- przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji przebiegu nauczania szkół zlikwidowanych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu
stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego,
narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
praca z dokumentacją na terenie magazynu, konieczność korzystania z drabin,
praca w budynku na pierwszym piętrze,
budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie- bariery techniczne – schody,
budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ukończone policealne studium archiwistyki lub ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia,
- posiadanie co najmniej 1-roku doświadczenia w pracy w archiwum państwowej jednostki organizacyjnej,
- znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania archiwów,
- bardzo dobra znajomość programu MS Office
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów