- Ogłoszenie nr: 172515
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw organizacyjnych
- w Sekcji ds. organizacyjno- kadrowych i archiwizacji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Powstańców Wlkp. 2
63-200 Jarocin
Miejsce wykonywania pracy:
- Jarocin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
- organizowanie narad i odpraw,
- prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,
- obsługa urządzeń biurowych,
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji,
- kontakt z urzędami i instytucjami,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu. Praca w systemie jednozmianowym.
Obiekt nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, występują utrudnienia dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, oświetlenie naturalne i sztuczne. Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Inne
Stanowisko na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, samodzielność, obowiązkowość,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- znajomość zasad obiegu dokumentów w administracji,
- wysoka kultura osobista.
- doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją spraw organizacyjnych w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej,
- kurs obsługi komputera,
- umiejętność pracy pod presją czasu
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów