Praca.pl Praca
call center, dolnośląskie

Praca call center, dolnośląskie

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Sales Specialist with Italian

    CCPORTER Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid
    23 godz.
    Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Italian market; Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the...
  • Trener Sprzedaży Call Center z j. słoweńskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Jakie wyzwania staną przed Tobą w #confilogiteam? Na początek będziesz prowadził(a) szkolenia wstępne, okresowe, produktowe, wszystko zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how. Obejmiesz swoją opieką świeżo przeszkolonych nowicjuszy i pomożesz im...
  • Specjalista ds. e-commerce z j. niemieckim

    WAJNERT MEBLE sp. z o. o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klientów kanału e-commerce (telefoniczna, e-mailowa oraz z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji) terminowa obsługa zamówień w systemie operacyjnym oraz wystawiania dokumentów sprzedażowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; zapewnienie...
  • Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego

    FOTC   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 8 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    13 dni
    Analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty; Proaktywna sprzedaż usług Google Workspace poprzez cold-calling i cold-mailing; Przedstawienie korzyści wynikających z użytkowania Google Workspace; Zbieranie feedbacku od klientów w celu ulepszenia naszej oferty;