About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista mid / senior pełny etat aplikuj bez CV
3 godz.
Twój zakres obowiązków Wsparcie techniczne typu Break & Fix lub Hands & Eyes w obszarach oprogramowania, urządzeń peryferyjnych, sprzętu komputerowego lub sieci; Instalowanie oprogramowania, sterowników, programów i BIOS u klienta; Wymiana i instalowanie urządzeń; Naprawa lub wymiana...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Work model: remote, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Work model: remote, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support...
IT support of endusers, business trips to entire Germany from Monday to Friday YOUR SKILLS You are an IT enthusiast and want to excel in IT support (knowledge of operational systems, electronic devices) German and English are a piece of cake for you; You are a pro while communicating with customers;...
Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa
za 3 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
Benefit Systems S.A.Warszawa, Plac Europejski 2
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
9 dni
Twoja rola: Będziesz pierwszym punktem kontaktu, zapewniając wsparcie dla zespołu przez telefon i e-mail. Zarządzaj incydentami globalnie, włączając w to systemy powiadamiania awaryjnego. Uczestnicz w systemie zmianowym 24/7/365, włączając święta. Twórz oceny ryzyka i raporty dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Zadania: projektowania konstrukcji aluminiowych w programach LiczOkno; projektowanie obróbek (macr) w programie Uni_Link; modyfikacja konfiguracji powyższych programów w celu uzyskania ich pełnej kompatybilności; instalacja programów u klientów i ich wsparcie techniczne;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 dni
ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Wodzisław Śląski
3 dni
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia
Stanowisko pracownika I-wszej linii wsparcia funkcjonuje w przedsiębiorstwach posiadających złożony system informatyczny, gdzie niezwykle istotne jest szybkie i skuteczne reagowanie na zgłoszenia np. awarii. Stanowiska takie znajdują się w różnych sektorach, od IT, przez księgowość, po wsparcie działów operacyjnych w korporacjach z różnych branż. Pracownicy pierwszej linii wsparcia odpowiadają za pierwszy kontakt z użytkownikiem zgłaszającym problem. Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należy więc diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, zarówno w zakresie sprzętu komputerowego, jak i oprogramowania, a także ewentualnie kierowanie użytkowników do innych działów np. reklamacji.
Pracownik i-szej linii wsparcia powinien nieustannie aktualizować swoją wiedzę techniczną / technologiczną np. poprzez uczestniczenie w szkoleniach (czasami organizują je sami pracodawcy). Na Praca.pl możesz zaaplikować na wiele stanowisk pracy przeznaczonych dla techników, inżynierów, specjalistów IT. Ustaw także Job Alert, by znaleźć wszystkie atrakcyjne oferty pracy spełniające Twoje oczekiwania.
Pracownik I-wszej linii wsparcia – co robi?
Pracownik I-wszej linii wsparcia jest pierwszym punktem kontaktu dla klientów (bądź czasami współpracowników, jeśli to dział wewnętrzny) zgłaszających problemy z oprogramowaniem czy sprzętem komputerowym. Jego głównym obowiązkiem jest zatem diagnozowanie i rozwiązywanie prostych problemów technicznych lub przekazywanie bardziej skomplikowanych przypadków do odpowiednich działów (np. działu reklamacji, opieki pozakupowej) lub specjalistów ds. wsparcia IT. Do wykonywania tego zawodu oczywiście niezbędna jest wiedza techniczna / technologiczna oraz dobra znajomość konkretnych produktów (sprzętu, systemów, aplikacji) oferowanych przez przedsiębiorstwo. W czasie pracy konsultant komunikuje się z klientem za pomocą telefonu lub komunikatora. Zdarza się, że firmy posiadające pierwszą linię wsparcia oferują pracownikom możliwość pracy zdalnej bądź hybrydowej. Warto mieć także na uwadze, że może być to praca zmianowa (niektóre linie wsparcia pracują całodobowo), niekiedy istnieje także możliwość pracy w ramach elastycznego grafiku.
Jak zostać specjalistą ds. I-wszej linii wsparcia
Największą szansę na pracę w tym zawodzie mają osoby z wykształceniem technicznym, najlepiej informatycznym (bądź innym, zależnie od specyfiki oferowanych produktów). W niektórych firmach wystarczy dyplom szkoły średniej (branżowej, technikum), inni pracodawcy zatrudniają studentów informatyki i absolwentów studiów wyższych. Sporym atutem jest doświadczenie na podobnym stanowisku, a także w działach obsługi klientów. Co ważne, kandydaci do pracy powinni wykazywać się dobrą znajomością systemów operacyjnych, sieci komputerowych oraz umiejętnościami w zakresie rozwiązywania problemów technicznych. Istotne, by do problemów zgłaszanych przez klienta podchodzić kreatywnie. Wyobraźnia techniczna jest cenna o tyle, iż klient często nie wie, co jest przyczyną awarii lub jaki popełnia błąd. To pracownik wsparcia technicznego musi umieć rozpoznać prawdopodobne przyczyny kłopotów ze sprzętem / oprogramowaniem. W pracy tej sprawdzą się więc osoby komunikatywne, odporne na stres, cierpliwe i potrafiące pracować pod presją czasu.
Ile zarabia pracownik I-wszej linii wsparcia?
Pensje na tym stanowisku mogą się być różne, jednak pracownicy techniczni zwykle mogą liczyć na konkurencyjne stawki, zwłaszcza w firmach z branży IT, a także w korporacjach posiadających rozbudowane działy wsparcia technicznego. Sporym atutem jest też często spotykany bogaty pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie zdrowotne, służbowy komputer i telefon, dofinansowanie do posiłków, karnety sportowe, dostęp do szkoleń rozwijających umiejętności czy elastyczny model pracy). Ile można zarobić? Jak podaje wynagrodzenia.pl (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń) mediana płac na stanowisku specjalisty wsparcia technicznego średniego stopnia wynosi 6360 zł brutto na miesiąc.
Najnowsze oferty pracy dla pracownika I-wszej linii wsparcia
Na naszym portalu Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla osób z wykształceniem technicznym oraz na stanowiska związane z obsługą klienta. W każdym ogłoszeniu zobaczysz opis stanowiska, a także wymagania pracodawców. Zwróć uwagę na proponowane warunki zatrudnienia: nie zawsze jest to umowa o pracę. Pamiętaj także o skorzystaniu z Kreatora CV do przygotowania dobrego życiorysu zawodowego!
Praca pracownik I-wszej linii wsparcia – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są kluczowe zadania pracownika I-wszej linii wsparcia?
Do podstawowych zadań pracownika pierwszej linii wsparcia technicznego należy m.in. reagowanie na zgłoszenia awarii czy problemów związanych z IT, diagnozowanie błędów oraz rozwiązywanie problemów technicznych bądź kierowanie użytkownika sprzętu/systemu do innych działów firmy np. działu wparcia technicznego czy działu reklamacji. Techniczne wsparcie użytkowników odbywa się zwykle za pomocą telefonu lub czatu, w przestrzeni biurowej albo home office.
Jakie powinienem/powinnam mieć kwalifikacje i umiejętności, żeby zostać pracownikiem I-wszej linii wsparcia?
Zazwyczaj pracodawcy wymagają od kandydatów odpowiedniego wykształcenia technicznego na poziomie średnim albo wyższym. Wymogiem może być też doświadczenie na podobnym stanowisku, w dziale IT lub w dziale obsługi klienta. Ogromnym atutem, znacząco podnoszącym także zarobki, mogą być umiejętności językowe, gdyż wiele korporacji działających w Polsce obsługuje zagranicznych klientów. Warto pamiętać, że rekrutacja na to stanowisko często obejmuje weryfikację wiedzy technicznej i umiejętności praktycznych, oraz ewentualnie kompetencji językowych.