Service Desk Analyst - kierownik zmiany
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: JO-1407-290367_ks3529--
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Stale prowadzimy rekrutacje na podobne stanowiska. Poszukujemy osób, które znają języki obce oraz mają doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Opis stanowiska:
- Wspieranie zespołu "helpdesk" w wielu różnych aspektach
- Zapewnianie stałego zwiększania jakości usług
- Rozwój oraz wdrażanie planu szkoleń
- Aktualizowanie i tworzenie dostępu do całej dokumentacji działu helpdesk
- Zastępowanie menadżera podczas nieobecności
- Praca na pierwszej linii wsparcia technicznego
- Wspieranie systemu zarządzania problemami: administrowanie, rozwiązywanie problemów, zarządzanie ralzcjami z dostawcą
Wymagania:
- 3-4 lata doświadczenia w pracy na pierwszej linii wsparcia technicznego
- 1-2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość jednego z języków
- holenderski
- czeski
- niemiecki
- francuski
- hiszpański
- włoski
- Doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientew
- Doświadczenie w obsłudze:
- Systemów operacyjnych Windows
- Windows7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000
- Windows 2000, Windows 2003, Windows 2008
- System zarządzania usługami IT (zarządzanie zgłoszeniami) - np. Remedy, HP Service Center, Peregrine Service Center
- Tworzenie kont użytkowników
- Aplikacji zdalnego zarządzania pulpitem: SMS, Bomgar, WebEx, Live Meeting, and Windows Native tools
- MS Office Suite (XP, 2003, 2007): MS-Word, MS-Excel, MS-PowerPoint, MS-Outlook, MS Project, and MS Visio