Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Gwarancji

Interhandler Sp. z o.o.
Toruń
praca stacjonarna
2231 dni temu

INTERHANDLER Sp. z o.o. jest  wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Aktualnie firma poszukuje osób do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Gwarancji
Miejsce pracy: Toruń

 

Opis stanowiska:
  • Koordynacja i rozliczanie z JCB dokumentacji gwarancyjnej.
  • Weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych pod kątem zgodności z procedurami producenta maszyn JCB
  • Uzupełnianie brakującej dokumentacji dotyczącej zgłoszeń reklamacyjnych
  • Kontrola poprawności sporządzania dokumentacji gwarancyjnej
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację: w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dokładność i sumienność
Oferujemy:
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę w doświadczonym zespole
  • Szkolenia w zakresie wiedzy technicznej
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Motywacyjny system wynagradzania
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
KKlikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Interhandler Sp. z o. o. zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (zgoda obejmuje również dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. Twoje zainteresowania, wizerunek), a które dobrowolnie podałeś.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Interhandler Sp. z o. o. w Toruniu danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rodo@ih.interhandler.pl

Twoje dane osobowe przechowujemy przez okres nie dłuższy, niż jest to konieczne dla prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, a gdy wyraziłeś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, przez okres 1 roku.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twoje zainteresowania, wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Brak zgody lub jej wycofanie nie będzie przyczyną traktowania Ciebie w sposób niekorzystny w trakcie procesu rekrutacji oraz po podjęciu decyzji o zatrudnieniu, a także nie będzie powodować wobec Ciebie jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia, wypowiedzenie umowy o pracę lub jej rozwiązanie bez wypowiedzenia przez pracodawcę.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. O szczegółowych zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych przez Interhandler Sp. z o .o. oraz o przysługujących prawach związanych z przetwarzaniem wspomnianych danych, możesz dowiedzieć się więcej na stronie internetowej www.interhandler.pl.
 

Poznaj

Interhandler Sp. z o.o.

INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEFCO Polska   Natolin, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Płock    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...